ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usługi asystenckiej
Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na usługę asysty dydaktycznego/ wspomagającego osoby z niepełnosprawnościami w UWM w Olsztynie (studentów, doktorantów bądź pracowników prowadzących działalność naukową)
Zakres i warunki realizacji usługi:
Rodzaj świadczonego wsparcia zależy od indywidualnych potrzeb osoby wnioskującej o wsparcie.
Minimalna liczba godzin przyznanego wsparcia osobie z niepełnosprawnością wynosi 20 godzin, maksymalna 60 godzin wsparcia w miesiącu. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość dodatkowego przyznania godzin i wydłużenia czasu pracy asystenta. Dodatkowy czas zostanie przyznany wyłącznie na indywidualny wniosek ubiegającego się o wsparcie.
Usługa obejmuje określoną miesięczną liczbę godzin, rodzaj i miejsce wsparcia oraz uszczegółowiony zakres wsparcia osoby z danym rodzajem niepełnosprawności.
Godziny pracy asystenta nie są stałe, zależą od zgłaszanych przez osoby wnioskujące o wsparcie potrzeb. Uzależnione są od harmonogramów zajęć, trybu studiów/pracy lub innych warunków. Możliwa jest praca w godzinach późniejszych Jeden asystent może świadczyć usługę kilku osobom.
Zakres pracy asystenta obejmuje wyłącznie wsparcie w zakresie dydaktyki, zajęć sportowych, praktyk objętych planem, wizyt studyjnych itp. Inne rodzaje zajęć nie będą brane pod uwagę przy obliczaniu łącznej liczby godzin pracy asystenta;
Wynagrodzenia za godzinę zegarową pracy asystenta ustala się na kwotę 35 zł brutto. Średnia liczba godzin pracy asystenta to 45 godzin w miesiącu.
Usługa wsparcia asystenta realizowana będzie przez 3 miesiące roku akademickiego 2024/2025 tj. od października do grudnia 2024 r. Istnieje możliwość przedłużenia umowy zlecenia do czerwca 2025 r. jeżeli współpraca asystenta ze studentem układa się dobrze.
Warunki zatrudnienia:
Asystent pracuje na podstanie umowy zlecenia, rozliczanej miesięcznie na podstawie ewidencji przepracowanych godzin. Kandydat na asystenta wyłoniony zostanie na podstawie oceny informacji zawartych w CV (doświadczenie 80 %, inne 20 % ) oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagania stawiane kandydatom
Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Miejsce świadczenia usługi: Uniwersytet Warmińsko – Mazurski w Olsztynie
Termin nadesłania ofert:
I tura do 20.09.2024 roku do godziny 11:00, na adres dorota.opolska@uwm.edu.pl lub osobiście – Biblioteka Uniwersytecka, ul. Oczapowskiego 12b, pokój 106/S2, I piętro. Po upływie tego terminu oferty nie będą brane pod uwagę.
Planowane są kolejne tury zatrudniania asystentów w miarę potrzeb:
II tura do 27.09.2024 r. do godziny 11.00,
III tura do 04.10.2024 r. do godziny 11.00,
IV tura do 11.10.2024 r. do godziny 11.00,
V tura do 18.10.2024 r. do godziny 11.00,
VI tura do 25.10.2024 r. do godziny 11.00.